Klachtenafhandeling

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@reanimerendoejezo.nl of door ons contactformulier in te vullen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

De waardering van www.reanimerendoejezo.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 10.0/10 gebaseerd op 4 reviews.

Wij gebruiken google analytics

Om onze website te verbeteren maken wij gebruik van google analytics, gaat u hiermee akkoord?Tevens maken wij ook gebruik van mouseflow om onze pagina's te kunnen optimaliseren voor uw gebruiksgemak. Mocht u niet willen dat wij deze gegevens verzamelen, dan kunt u zich hier afmelden.